MicroStrategy: Configuration session ID is not specified

Merhaba,

MicroStrategy 10.11 ve Dossier’in günlük hayatımıza girmesiyle beraber her geçen gün bugların da güncellendiğine şahit oluyoruz 😀 Şaka bir yana bu seferki durum MicroStrategy Desktop veya MicroStrategy Workstation kullanıcılarını ilgilendirdiğinden çözümünü burada sizlerle paylaşmak istedim.

Environment’ımıza eklediğimiz proje ortamlarına erişmek istediğimiz zaman şekildeki gibi bir hata alıyoruz 🙁

MicroStrategy Library Tomcat Web Server ortamında çalıştığı için sorunun çözümü için Tomcat Server’i restart etmemiz gerekiyor.

Tomcat’in kurulu olduğu sunucuya gidin ve bir Command Prompt ekranı açın. Buradan Tomcat’in kurulu olduğu dizine gidin. Ben şu an MicroStrategy 10.11 için default kurulu olduğu dizini yazacağım.

C:\Program Files (x86)\Common Files\MicroStrategy\Tomcat\apache-tomcat-8.0.30\bin

Bu dizine geldiğimizde sırasıyla şu komutları çalıştırıyoruz.

  • shutdown
  • startup

ya da bunları yapmak yerinde Windows Services’e gidip Apache Tomcat servisini yeniden başlatabiliriz.

  • Win+R kombinasyonuyla “Çalıştır” ekranına gelip services.msc yazın.
  • Gelen ekrandan “Apache Tomcat” servisini bulun.
  • Servis durmuşsa yeniden başlatın.
  • Servis “Started” demiş olabilir, ancak tamamen ayağa kalması 5 dakikayı bulabilir.

Ardından tekrar MicroStrategy Library için tanımlamış olduğunuz Environment’lara bağlanmayı deneyin.

Artık içerdesiniz, tebrikler 😀

Kolay gelsin 🙂

Bir Cevap Yazın